09-11-01 / Blöjor

Om det är någon som nyligen har fått barn eller snart ska få som läser, så tänkte jag bara säga: köp pampers blöjorna o dissa libero blöjorna. Hehe.. Jag tycker pampers är mycket bättre o verkar mycket bekvämare än libero. Nu har jag ju inte provat alla sorter o storlekar eftersom jag nyligen gått från nr 1 mini, som är för nyfödda, (typ upp til 5 kilo tror jag) till nr 2 mini, som är från 3 till 6 kg o då vägde Holly ca 6,5 kg när vi vägde sist, för ung en o en halv vecka sen. Så jag har använt blöjorna för nyfödda jätte länge o eftersom dom bara säljs i småpack, iallafall här omkring, så har jag ju spart pengar då dom andra blöjorna bara säljs i dubbelpack o kostar typ dubbelt så mycket! Men det är ju vad jag tycker :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man märker verkligen hur olika man tycker. Vi Har typ provat ALLA blöjmärken haha, men vi har helt fastnat för libero, konstigt de där. Sen vet ja en annan som är helt fäst vi hemköps egna, vi hatar dom, haha varenda blöja läkte igenom! =)

2009-11-01 @ 21:44:36
URL: http://fribor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0