09-11-13 / Fredag den trettonde..

Ja, idag är det alltså fredag den 13:e. Varför är just det en otursdag? Vem har kommit på det? Vi hoppas iallafall på en helt vanlig dag! Jag o syster Malin, o Holly såklart, ska ta bussen till stan o kika lite. Det blir inte massa shopping eftersom jag redan lagt ut pengar på lite julklappar o sådär.. Och jag vill ju inte ställa till så vi får käka nudlar resten av månaden. Även fast jag gärna skulle vilja, shoppa massor alltså ;) Men eftersom det är fredag den 13:e så är jag lit orolig över att något ska hända påvägen dit eller i bussen, buss som man inte tycker om att åka annars, åtminstonde inte med barnvagn.. Känns som att mer än hälften inte vet hur man visar hänsyn till passagerarna o kör som idioter o tvärnitar när dom ska stanna! Nu ska vi göra oss klar. Ska skicka tillbaka två paket o, ska byta storlekar på två mysdresser till Holly från H&M o ett par skor o en bh till mej från Halens. Bye så länge!



Kommentarer
Postat av: viktoria

fin blogg besk gärna min och släng in en kommentar :)

2009-11-15 @ 14:43:15
URL: http://nykvisst.blogg.se/
Postat av: viktoria

fin blogg besk gärna min och släng in en kommentar :)

2009-11-15 @ 14:43:16
URL: http://nykvisst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0