09-11-24 / BABYSITTER O FADERSKAP

Idag var jag som sagt på HC o kollade om jag hade blåskatarr, men det hade jag tydligen inte. Inte ens urinvägsinfektion. Så dom tyckte att ja skulle avvakta o se om smärtan kom tillbaka o återkomma isånnafall. Så.. jag får väl göra det då! :) Det känns bättre nu iallafall (peppar, peppar ta i trä!)

Vi har en babysitter som Holly sitter i ganska ofta. Men nu börjar hon bli alldeles för ivrig för att sitta i den, hon vill nämligen sitta upp riktigt. Babysittern lutar ju lite o det sättet att sitta på duger inte många gånger. För ungefär två veckor sen såg det ut såhär. Men nu riktigt hänger hon över. Tur att den är baktung o stabil så hon inte tippar på näsan ;)


"vilka fina strumpor"

Hihi, lilla gumman då. Det är så roligt när hon hela tiden kommer med något nytt. Visst var det jätte mysigt när hon var alldeles nyfödd, men nu blir det mysigt på ett annat vis. Man kan busa o mysa mer tillsammans o dessutom "prata" o skratta ihop! Visst kan man bli irriterad när hon vaknar o krånglar klockan två på natten så man måste vagga o vagga o vagga henne tills hon somnar, men när man sedan lägger ner henne o hon andas så fridfullt så fylls hela kroppen med värme o kärlek!

Imorgon ska vi gå o fastställa faderskapet. Vi har inte hunnit gjort det tidigare, eller ja.. vi har glömt det rättare sagt. Men nu ska vi iaf göra det. Vi får väl skriva på papper o sådär o efter det kan Holly få det efternamn som vi vill att hon ska ha - Johansson Lantz, just nu heter hon bara Johansson.

Nu ska jag fortsätta o kika på Ugly Betty. Som varje tisdag leker jag serie-nörd, kanal5 hela kvällen!


Kommentarer
Postat av: Jennie

svar: Nä jag är nog ganska säker på att jag inte är det;) haha ja, jag gick hem till isabell igår kväll och då letade vi upp bilder sen den kvällen.. haha skitmysko att jag inte kom ihåg, men när jag frgåade mina kompisar så kom dom inte heller ihåg så jag kanske inte var så offside! Fast iofs, det var ju trotts allt JAG som var på festen, inte dom.. haha. Men vi kom på till slut att det var ju där vi var. Jäklar vad full man var då, så full ska jag INTE vara igen:D haha.

2009-11-26 @ 06:40:41
URL: http://jlinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0