09-04-08 / Förkyld



Jahapp.. då har man åkt på förkylning också. Jag som alltid brukar vara sådär halvförkyld trodde att jag skulle slippa en riktig förkylning. Men tydligen icke! :/ Det är väl inte så mycket att göra åt egentligen, den försvinner väl av sig själv. Det enda jag kan göra är att proppa i mig massa halstabletter & vitaminer & hoppas att jag inte får feber!
Jag har varit sjuk sen i lördgs ungefär, men känner mej lite piggare nu. Inte lika trött iallafall.. Förutom på kvällarna då. Men det beror ju på bebisen också :)
Fördelen med det är väl att jag har ganska lätt att somna när det är skolveckor. Men då blir det ju en nackdel när det är helger & lov. Då somnar jag ju bara när man vill vara uppe längre. ^^
Men jag ska vara glad över att jag mått så bra hittils iallafall. Det är många gravida som har det jobbigt. Än så länge känner jag inte av så mycket mer än att jag är trött. Jag har iof börjat fått ont i nedre delen av ryggen och får ont i fötterna när jag stått/gått ett tag. Men som sagt, vissa har det ju värre.

Jag har iallafall vuxit en del nu som ni kanske ser. (ni som sett mej tidigare)
(Iof är det en dålig bild, men den får duga för idag.)





Snart är det påsklov & det innebär besök på familjecenter på tisdag & vila & plugga.
På familjecenter ska vi väga mej, kolla provresultaten, mäta magen & lyssna på forsterljud. Längtar!  Antar att det är många som ska festa & så under påskhelgen, så det blir nog ganska lugnt för min del. Kan ju behövas nu också när jag är sjuk. Men några middagar hos patriks släkt & hos min släkt ska det bli iallafall. Mysigt!

Mötet hos socialen gick iallafall bra. Vi fick information & lite hjälp & sådär, så det känns skönt att det är på gång & att vi är ute i god tid. Plus att vi står på två lägenheter i Alfta just nu, som vi ska kika på. Men om det kommer någon annan som vill ha någon av lägenheterna så får dom gå före, genom att dom är inflyttningsbara från och med nu. & då står vi bara & tar upp en plats eftersom vi inte ska flytta in förens i  juli & man får inte "paxa" så långt i förväg. Men kommer det upp fler lägenheter skriver hon upp oss på dom också. & i Maj får vi boka en som vi vill ha. Så det ska nog lösa sig :)

Nu ska jag försöka plugga lite till, jag har en del att göra. Men går ju så segt med tanke på hur jag mår.
uscha, det känns som att ni har läst det några gånger nu! :p haha.


Kommentarer
Postat av: Ella

Åååh, vilken fin bild! :D Se till att krya på dig nu :) Alla är ju förkylda, extra tråkigt när du & Nathalie är det, för då har jag ingen mage att känna på :P

Kramar

2009-04-08 @ 21:42:54
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/
Postat av: Jennie

ååååååå min älskade vän! världens mysigaste mage. Roligt att bloggen blev lite uppdaterad, har varit lite snålt den senaste tiden tycker jag;) Hur blir det för dig i helgen, långfredagen osv? bara ta det lugnt? Big love, J.

2009-04-08 @ 22:25:09
URL: http://jlinden.blogg.se/
Postat av: Malin

Åhh... Vad mycket den har växt :D Jag vill känna!! <3

2009-04-09 @ 14:49:34
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0