09-12-28 / Nu var det ett..

..tag sedan jag bloggade. Men jag har inte riktigt haft något bra tillfälle att sätta mej ner vid datorn o skriva, o har inte haft så mycket att skriva om heller egentligen.. menmen.



skrattar åt det mesta gör hon nu för tiden

Holly växer på. Vi var på BVC i måndags för att väga o mäta. Hon vägde ca 7 kg o var 66 cm lång :)
Igår kväll var hon påväg upp på alla fyra, men allting hänger inte riktigt med ännu, hehe. Så fort hon får chansen så rullar hon över på mage, och sen så försöker hon ta sig famåt. Men hon kommer bara bakåt! :) Det brukar ju börjas så, sägs det.. Hon är på god väg att säga mamma o pappa också :) "mammmammmm" hihi..

Jag har börjat att ge henne lite smakportioner eftersom hon blir 6 månader i januari. Jag har gjort det sen i tisdags(?) o nu börjar det gå riktigt bra. Till en början så svalde hon bara 3,4 skedar o spottade ut resten, men nu har hon kommit på hur man ska göra, och nu är det kanske 3,4 skedar som hon spottar ut istället! Idag sa hon till o med "mmm" när hon fick gröten ;) En annan sak som också är "mmm" är banan o fruktpuré! Hihi, sötnosen!



beställde dom här..



och dom här från nelly idag!

(Hade kanske 6,7 par i shoppingbagen när jag gick till kassan, men sen kom jag på att jag behöver kläder mer än skor. Så resten av julklapps-pengarna får gå till kläder iställlet! Men det köper jag någon annastans! :))

På lördag fyller jag 19, då blir det förmodligen lite party! Det ska bli roligt att gå ut eftersom jag inte varit ut på nån månad nu. Jag har varit ut 2 gånger sen Holly föddes, och hon är ju 5 o en halv månad ungefär. Och OM jag nu inte skulle blogga innan nyår, så vill jag önska alla er ett GOTT NYTT ÅR!
(Det stod i min horoskop bok som jag fick av mamma i julklapp att 2010 skulle bli ett bra år, så vi får hoppas på det!)

Nu ska jag lägga mej. Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Olivia Lindström

Jag har en utlottning i min blogg som gäller en Face Cleaning Gel från Apivita. Jag hoppas att du vill vara med, det är helt gratis!



http://olivialindstrom.wordpress.com/2010/01/03/utlottning/



/Olivia Lindström - En blogg om skönhet

2010-01-08 @ 21:00:38
URL: http://olivialindstrom.wordpress.com
Postat av: Anna-Maria

hon e jätte söt!

fin blogg <3

2010-01-09 @ 17:40:04
URL: http://mariasareri.blogg.se/
Postat av: hannah

söt!!

2010-01-17 @ 21:22:56
URL: http://innominate.blogg.se/
Postat av: sz

hej:)allt bra?

2010-01-19 @ 21:26:12
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0