09-07-08 / Trötter..


Jag ska snart uppdatera här och skriva om besöket hos barnmorskan och så. Anledningen till att jag inte gjorde det igår som jag skrev att jag skulle var för att jag var så trött hela dagen, och inte hade någon lust. Anledningen till att jag inte gör det just nu är att jag tänkte knäppa kort på magen för att visa er, men Patrik är ute och ränner hit och dit hela tiden just nu, och det är inte så lätt som man kan tänka sej att knäppa på magen själv :P Så därför måste jag vänta tills han kommer hem och har tid. Hehe.

Men det kommer, så tro inte att jag ligger på BB och inte har tid att uppdatera eller att något har hänt, haha. Håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0