09-06-16 / Kommer ni ihåg?


Jag satt och funderade på designen och gjorde lite ändringar igen alldeles nyss. Sedan kikade jag igenom lite gamla inlägg och hittade det som jag skrev för en månad sedan ungefär, 15 maj. Och där skrev jag att jag hade haft en dröm om en spåtant som tog mej på magen och sa att jag väntade en flicka, och jag undrade då om det kanske skulle kunna vara en sanndröm. Och nu kan man ju säga att det var det. Hehe. Tyckte att det var ganska häftigt så jag måste skriva det! ;)

Ultraljuden kan ju också visa fel, eller personen som gör ultraljudet kan ju se fel.. Men eftersom vi gjorde ultraljudet så sent, och eftersom hon är färdig utvecklad så tror jag inte att hon sett fel. Det syndes ju väldigt tydligt! :>

Nej nu ska jag börja på att packa lite och tvätta lite kläder, för snart ska vi flytta! Först städa, sen flytta ;)

Kommentarer
Postat av: Hannah

:D vad kul

2009-06-16 @ 19:48:54
URL: http://mylifestyle.devote.se
Postat av: Anonym

Roligt =) Börjar ni flytta den 1;a eller tidigare? =)

2009-06-16 @ 22:38:03
Postat av: Anonym

Var förresten jag som skrev nyss^^

2009-06-16 @ 22:38:21
URL: http://fribor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0