09-03-30



Först måste jag säga att det är roligt att ni kommenterar! Annars hade jag nog tappat intresset lite ;) hahaa! :D

Patrik är ute å försöker sälja bilen så ska vi köpa en hylla till lägenheten sen :)
Vi behöver inte någon bil direkt.. Till skolan åker vi ju buss, och det är ju skolan som står för dom busskorterna.
Och vi kommer förmodligen bo på oldaniels så det blir ju nära till bussen också, och ska vi handla är det ju också nära.
Sen om vi ska någon annanstans så lånar vi bara en bil av någons mamma, pappa, farmor eller något. :)
Så då tycker vi att han kan sälja den och sedan lägga pengarna på lägenheten :)

Nu verkar det som att han är på väg in, så jag ska skynda mej att skriva färdigt för då blir det duschen. :)

På fredag ska vi på möte i edsbyn hos sos och prata om ekonomin och sådär.
Och det känns skönt att det kommer igång med det också, :)
Jag kan berätta om det när vi haft möte..

I maj ska vi kika lite på lägenheter och se om vi hittar någon som passar oss, och isf så tar vi den.
Sen blir det kanske lite renovering i den beroende  på hur den ser ut :)

men som sagt, nu blir det duschen sen sängen.. skola imorgon :(

Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh vad kul med lägenhet å :) får ni erat alldeles egna när ni blir en liten familj, hihi :)

2009-03-31 @ 18:27:38
URL: http://mylifestyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0