09-05-15 / en dröm som kommer bli sann?




inatt drömde jag flera drömmar, och jag brukar faktiskt kunna komma ihåg dom flesta drömmarna som jag drömmer. Men idag minns jag bara en, kanske den som jag drömde sist? Det vet man ju aldrig :) Men hur som helst så var det en spåtant som pratade lite med mej först, och sen tog mej på bröstet och pratade om mjölkprodktionen och bhar och sådär ;P Sen satte hon sin hand på min mage och sa att jag väntade en flicka. Om det är en sanndröm eller inte, det får vi reda på när bebisen fötts, det ska bli spännande :)
 
Och ni ska veta att mina drömmar brukar vara väldigt röriga och svåra att förstå, hehe. Så det här var en väldigt normal dröm för mej!



tycker  att min mages form är ganska lik hennes på den här bilden, och hon fick ju en pojke. Bilden är förmodligen redigerad, men dom kanske inte har gjort så mkt åt formen. Man vet ju aldrig :)

Vad det blir återstår att se!

imorgon har jag gått 30 fulla veckor, upptaderar då igen! :)


Kommentarer
Postat av: Hannah

jo din mage var faktiskt lik :) haha, hoppas det blir en sanndröm så jag får rätt:D eller kanske det blir en liten jamie? ;)

2009-05-16 @ 20:30:13
URL: http://mylifestyle.devote.se
Postat av: Ha

Petra: hehe jaa precis, ja såklart :D hihi

2009-05-16 @ 21:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0