09-05-26 / 09-05-25, 25:e Maj innebär 2 månader kvar, prick!




ja, som sagt. 25:e Maj innebär att det bara är 2 månader kvar till 25:e Juli - beräknat förlossningsdatum.
Ohja, tiden går verkligen fort! Men det är roligt också :)
imorgon ska vi på familjecenter å väga å mäta. Vi skulle egentligen dit idag, men vi bytte barnmorska så då blev det tidsbyte också. Nu ska vi gå hos Astrid. Hon var barnmorska åt mamma när hon väntade mej och mina syskon. Så det tycker jag ska bli roligt.



(vecka 31)


Just nu trycker bebisen på mitt högra revben... japp, jag har bara ett revben.. haha, tänkte inte så långt där, mina revben på höger sida menar jag naturligtvis! Och det ska jag tala om att det inte är speciellt skönt.. hehe.



(vecka 31)


På lördag ska vi åka på Ikea å handla lite saker. Får se om vi köper säng då också. Det ska bli skönt å ha det gjort så att vi har alla grejer fixat till lägenheten. Synd bara att vi inte hinner göra om innan vi ska flytta in. Men vi får ta det sen istället, så farligt är det inte. 

så ska vi boka möte på försäkringskassan och sådär också. Och 4 gånger på föräldragruppen har vi kvar. Plus att det är en del som ska göras i skolan också. Och det är inte lång tid kvar nu.. Men nog ska jag få in alla uppgifter innan vi slutar. Huvudsaken jag får in alla saker som hör till dom ämnena som inte fortsätter i 3:an. Dom får jag ju betyg på den 12:e, och därför får jag prioritera dom först! 



(vecka 31)


Nu ska jag fixa något att äta och sen fortsätta plugga. Jag skriver nog igen imorgon.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jasså hmm kanske köper båda jag som inte kan välja ;) Shiit vad magen växer! :) Mys! Vi MÅSTE ses snart!! Va ju evigheter sedan! Vad händer i helgen ? :)

2009-05-26 @ 20:55:29
URL: http://andreahansers.blogg.se/
Postat av: Andrea

Jasså hmm kanske köper båda jag som inte kan välja ;) Shiit vad magen växer! :) Mys! Vi MÅSTE ses snart!! Va ju evigheter sedan! Vad händer i helgen ? :)

2009-05-26 @ 20:55:56
URL: http://andreahansers.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jasså :P hmm kanske blir att jag köper båda eftersom jag verkligen inte kan bestämma mig ;)

Shiit vad magen växer! :D Mys!

Förseten vi MÅSTE ses snart! Va ju evigheter sedan! Vad händer i helegn ? :)

2009-05-26 @ 21:02:13
Postat av: Hannah Söderström

Haha, spam ovanför? ;o ;) Jag saknar dig i skolan! :( kom! Fast jag förstår att det är mycket för dig.. du gör det bra :)

2009-05-26 @ 22:11:29
URL: http://mylifestyle.devote.se
Postat av: Andrea

haha, vafan jag trodde aldrig att alla dom inläggen kom in :P var inte meningen att skicka så många :P hehe

jaja va mysigt! Men vi måste ses snart iaf! Typ nästa vecka annars då :) men vi kan ju höras mer sen :)

2009-05-26 @ 23:15:54
URL: http://andreahansers.blogg.se/
Postat av: Yohanna Engström

Sötaste bebismagen jag sett, kul att träffa dig idag gumman :) måste ses snart! (som andrea redan sagt 4 ggr ;) PUSS!

2009-05-27 @ 21:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0