09-11-02 / graviditet

Tänk.. För ett år sedan hade min graviditet nyss börjat. I oktober dock.. Men vi hade ingen aning! Lustigt.. Men det är någon mening med allt o jag är glad över att hon kom till livet! :)
Visste ni förresten att dom på BVC tror att jag egentligen gick över tiden med Holly? Dom säger att bebisar som utvecklas så snabbt som hon gör brukar oftast vara född "för sent." Dom typ gör det dom egentligen skulle ha gjort om dom fötts "i tid" väldigt tidigt efter dom fötts. Nästan som att ta igen det dom missat o hoppa dit i utvecklingen dom "egentligen" skulle vara o fortsätta utvecklingen där, (Nu känner jag mej förvirrad) fattar ni vad jag menar?

I vilket fall så sa dom att det kunde blivit fel när dom skulle räkna ut hur långt jag hade gått i graviditeten eftersom vi fick reda på det så sent. Då räknade han på gyn på hur stor Holly var o då blev Det väl på ett ungefär eftersom alla bebisar är olika stora vid olika tillfällen. Så om vi ska gå efter vad han sa (vilket egentligen är det enda valet) så föddes hon "för tidigt", 17:e Juli, ist för 25:e Juli.. Känns lite mysko o inte veta exakt, men hon har ju sin födelsedag den 17:e hur det nu än ligger till :)

Efter matpaus o blöjbyte ska jag försöka sova nu när Holly somnat om. Puss o godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då är hon som Ebbabus då, fast Ebba var ju 11dagar sen "på riktigt" med, haha vet inte hur jag ska säga de men efter bf =P

2009-11-02 @ 13:00:28
URL: http://fribor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0