09-11-03 / Dröm & statistik

Natten till igår drömde jag att jag var med barn. Jag o Patrik satt i soffan o Holly låg o sov. Så satt vi och kände på min mage, bebisen sparkade jätte mycket! Jag var inte så säker på om vi skulle behålla bebisen, men Patrik var jätte på o tyckte inte alls att det skulle bli jobbigt med en till liten bebis, haha.. Men då när jag kände sparkarna i drömmen så insåg jag hur mycket jag saknar dom. Det är så konstigt.. Ena timmen känner man dom o andra timmen är dom borta.. Rörelserna är så mysiga o när man har haft dom o en växande mage i 4,5 månader så känns det underligt när man sätter handen på magen o den är platt o "tom."
Roligt att se att statistiken stiger med hjälp av bloggtrafik. Bli medlem vettja! Gå in på:
http://bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=petraajohansson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv, Alltså jag gick ju först ettan i edsbyn sen bytta jag till ettan på media i bollnäs och nu går jag tvåan i edsbyn så jag går ju en klass lägre även fast jag pluggat i ett år mer. Så jag har ju kunnat läsa fler kurser och en del andra kurser än vad de andra har, så på tex tisdagar och fredagar har jag bara 1 lektion på hela dagen, slutar tex 11.45 på tisdagar och då hinner jag iväg på öppna förskolan en stund efter då :)

Men vad konstig att dom är så emot honom... Har han pratar med Ingrid? Hon är verkligen superbra, dom är helt förstående med att jag kanske behöver längre tid på mig med uppgifter eftersom jag inte har lika mycket tid på mig att sitta hemma och plugga med bebis och allt vad familj innebär. Så det lär ju lite udda att dom är så emot honom... Jag menar de lär ju fatta att man vill vara hemma och umgås med sitt barn med... Har han inte pratat med Ingrid så säg till han att göra det, hon brukar vara förstående :)

2009-11-04 @ 12:12:00
URL: http://fribor.blogg.se/
Postat av: carolin

vilken fin blogg du har! :)

allt bra med dig? :)

2009-11-04 @ 15:04:52
URL: http://mangoliiike.blogg.se/
Postat av: carolin

SV:

Jag mår inte så bra, är sjuk ;/

2009-11-04 @ 16:27:14
URL: http://mangoliiike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0