09-11-22 / SHOPPING

Imorgon ska jag ringa o förhoppningsvis boka en dopdag till Holly. Sedan ska jag ta en promenad till ICA för att skicka tillbaka mitt paket från Haléns som jag glömde bort tidigare när jag skrev att jag skulle göra det ;) Jag ska byta storlek på ett par uggs o en bh. Kan visa bild på uggsen senare när jag fått rätt storlek, nu ligger dom ju ner packad i paketet, hehe. Hade ju ett par gråa tidigare som jag köpte till förra vintern, men dom är ju helt slut nu. Har blivit alldeles för stora o är ganska sliten, så det är bara att slänga! Här kommer iallafall bilder på kläderna som jag köpte till Holly i fredags! :)


ett par lila mjukisbyxor med lilleskutt på bakfickan


en rosa body med lite puffärm på


en liten tröj-tunika eller vad jag ska kalla det. Passar som både och.


två julbodys med renar på


strumpor..


..och tajts. Dom här i samma storlek - tro det eller ej


den sista bilder får blir på 2 klänningar. Den till höger får hon växa i lite och den till vänster får hon nog ha under jul med ett par tajts till!

Ha en fortsatt trevlig kväll, Vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: sandra

önskar dig en trevlig dag :D

2009-11-23 @ 12:43:40
URL: http://sandrakess.blogg.se/
Postat av: Catwalkqueen

Hallå där! Allt bra med dig? Hoppas du får en bra start på den nya veckan!

2009-11-23 @ 12:46:01
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0