09-11-23 / NAPPAR

Jag skrev ju i ett tidigare inlägg att Hollys motorik börjar komma igång. Nu har hon börjat med att ta ur nappen ur munnen så fort jag stoppar in den. Jag vet inte om det är det att hon är nyfiken men hon är snabb som attan på att plocka ur den o sen försöka stoppa in den igen. Men det har hon inte lärt sig ännu. Hon lyckades gör det en gång idag, dock omedvetet.. Men därför så försöker jag hinna ge henne en annan napp att hålla i, för hon blir ju så ledsen när hon aldrig "får tillbaka den igen" ;) hihi. Ibland så funkar det, men ibland så vill hon ha båda i munnen! haha. Hon kommer bli som moster Malin när hon var liten - 4,5 nappar i händerna o en i munnen!



Nu ska jag också göra kväller. Ska upp tidigt imorgon för att gå på HC. Var påväg in på akuten ikväll för att jag förmodligen fått blåskatarr o hade så jätte ont i magen! Men där hade dom väntetid till minst halv tolv(!). Väntetid på en akutmottagning för att det var fullt.. Hm, då tycker då jag att dom borde anställa lite mer personal om dom inte kan ta hand om en 18årig mamma som har så ont så hon kanppt kan hålla i sin bebis. Jag menar, ett urinprov o penicillin är väl inte så komplicerat? Men istället får jag stanna hemma o proppa i mig massa alvedon o ibumetin tillsammans för att dämpa smärtan. Men vad gör jag OM holly vaknar mitt i natten o är hungrig o tabletterna har gått ut under natten o jag har lika ont igen? Inte de enklaste, men inget att göra åt. Så imorgon bitti blir det HC o hoppas på att jag får någon medicin! Eller att det gått över tills imorgon(y) ;) haha!

Godnatt o sovgott, hörs imorgon! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0