09-10-05 / ett hopp i utvecklingen

Nu blir det ett litet hopp i utvecklingen eftersom jag inte bloggat på ett tag. Men tänkte iallafall berätta att igår när jag var hos mamma så satt jag och Holly på golvet. Å Holly som för övrigt är jätte stark tycker jätte mycket om att att stå och sitta, fast hon kan ju inte göra det själv ännu. Hur som helst så stod hon upp med min hjälp och rätt som det är så sätter hon fram ena foten och sedan andra foten och sedan den första foten igen. Hon verkar tycka att det är dags att lära sig gå när man bara är 11 veckor! Mamma skrattade och undrade om Holly tänkte hoppa över att lära sig krypa och stå och istället börja gå på en gång ;) Hehe.. Lilla söta tjejen :* Nu kan jag inte skriva mer för nu kräver hon min uppmärksamhet! :)

Kommentarer
Postat av: romina

Oj, hon verkar vara väldigt snabb i utvecklingen! Haha :)

2009-10-05 @ 17:01:14
URL: http://rominaaaa.blogg.se/
Postat av: Frida

sv; Men så dött^^ Ja det är verkligen en helt otrolig upplevelse att få vara med och se hur de små utvecklas, man kan liksom inte förstå att man själv varit sådär liten! Men det blir ju självklart lite jobbigt med när man måste hålla kliniskt rent överallt, det är tydligen favorit att stoppa in allt i munnen, krypa in på toaletten och ligga under skötbordet och leka med dammråttorna, så nu står dammsugaren framme här hela tiden, hehe =P

2009-10-05 @ 17:57:55
URL: http://fribor.blogg.se/
Postat av: Hannah svarar

Men gud, vilken tjej!

2009-10-05 @ 18:20:47
URL: http://hannahsdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0