09-10-28 / dagen o morgondagen

Idag har jag tagit reda på massor av disk, vikt o lagt in ren tvätt i garderoberna o tagit en promenad. Det blev den korta promenaden - runt badplatsen, kvarnsveden. Men när jag kommit lite mer än halvvägs så var Holly på väg att somna, så jag tänkte gå lite inne i byn tills hon somnade o gå hem sedan.. Men jag hade inte gått nå långt alls innan det plötsligt började spöregna, så då vände jag o gick hemåt, men när jag typ var hemma så somnade Holly o eftersom dom flesta bebisar sover bättre utomhus pga luften, så tog jag ett till varv runt kvarnsveden. :)

Ikväll har jag kikat på "Arga snickaren" o "Grey's Anatomy" eller "Ananatomy" som Patrik sa när vi skulle kolla på 1:a avsnittet! ;) hehe, söt.

Imorgon ska vi, jag o Holly upp tidigt, så det blir väl läggdags nu. Först ska jag ringa ett samtal (hatar tidiga telefontider, som oftast bara är i en timme) sen ska vi på Johannesgården på något som är ungefär som en öppen förskola för bebisar o föräldrar. Jag vet inte så mycket om det mer än att man träffas där å barnen leker så gott som de kan (vet inga direkta åldrar) o så brukar det bara babysång. Så det ska bli spännande. Får veta lite mer imorgon.. Är nästan lite nervös.. hehe. Patrik skulle ut ikväll så jag tvivlar på att jag får honom med mej dit ;P Men det blir ju fler gånger!

Skriver mer imorgon. Då ska jag visa vad vi köpte på barnens hus igår! Godnatt.

 
har försökt ladda upp en ny bild 4 gånger nu med internet segar så nu ger jag upp. Lägger upp en gammal bild o går o lägger mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0