09-10-28 / Lampor

Jag har funderat lite på varför bebisar tycker att det är så roligt med lampor. De flesta bebisarna kan sitta länge o bara stirra på lampor i fönster, på bord, hyllor.. Men de som verkar mest intressant är taklampor. Varför? Hehe.. Och pappa frågade mej varför holly dreglar så mycket. Och jag svarade att det kunde vara för att hon kanske håller på att få tänder (vilket vi trott ett litet tag för det kliar i munnen på henne. Så antingen kommer det en tand Snart eller så avtar det). Då sa han att alla bebisar dreglar ju, även fast dom inte håller på att få tänder, och han frågade om jag visste varför. Men jag vet inte.. Iof skulle jag kunna kolla om barnmorskan vet, men ibland så skulle jag vilja fråga Holly. Jag vill veta vad hon tänker o vad hon tycker ;) Fniss.. Det finns mycket att fundera på omkring bebisar. T.ex. Hur dom kan lukta såååå mysigt o såå gott! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0