09-10-29 / Öppna förskolan o fler besökare till dej!

Som jag skrev igår så klev jag upp rätt tidigt idag för att ringa ett samtal eftersom dom har telefontid på morgonen. Igår när jag ringde dit på dagen så sa dom att hon som jag skulle prata med hade telefontid mellan 7.30-8.30, men när jag imorse ringde kl 8.00 så sa dom att jag skulle prova igen om en liten liten stund för att hon inte hade kommit in på kontoret än. Så jag väntade 5 min o ringde igen. Men då säger dom att hon har telefintid mellan 8.30-9.30, så då blev jag lite irriterad som hade gått upp så tidigt när jag kunde sovit en timme till.. Kanske inte hela världen, men jag är sådär. Om jag vaknar av ett sms eller att nån ringer 5, 10 min innan jag ska kliva upp så blir jag skit sur å tänker att jag kunna fått 5, 10 min extra sömn. Och nu var det ju en hel timme ;) När jag väl fick tag på henne så fick jag en del ärenden att göra, fixa massa papper som ska skickas in osv. Så jag fick gå till öppna förskolan vid 12.00 istället, lite senare än jag tänkt.. Men det blev av den här gången iallafall o tur var väl det för jag hade det jätte trevligt. Mysigt med så mycket barn, o så kan ju föräldrarna prata med varandra!

Många brukar fråga om Holly sover på nätterna, vilket hon gör - jätte bra. Lite stökig ibland med då brukar det oftast vara dax för blöjbyte när som helst, om hon inte somnar om. Då är hon för trött för att göra sina behov så hon vill inte vakna, hehe. Men 2 gånger idag, när folk har frågat, har jag tagit upp min storasyster Malin som ett exempel, för hon hade kolik när hon var liten och mamma fick bara sova 5 hela nätter på 1 år. Men idag har jag sagt att hon bara fick sova 5 hela nätter på 5 år, och jaa.. - Gröt i huvudet o mjölk i tuttarna. Ni märker ju, haha. Det blev bara av farten för jag hade siffran 5 i huvudet. Jaja, men till alla jag hat sagt 5 nätter på 5 år till, jag menade 5 nätter på 1 år! Lite skillnad ;)

´Jag försöker o försöker ladda upp en massa nya bilder på Holly, men internet hakar upp sig o det blir bara "sidan kan inte visas" så jag får aldrig upp nån ny bild. Jag som har så många jag vill visa! Men jag får fortsätta att försöka, någon dag går det förhoppningsvis.

Ett tips för er som bloggar o vill ha fler besökare, bli medlem här - gratis. Du får 100 nya läsare efter att du blivit medlem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0