09-09-05 / Bli inte för glada nu..


.. för det blir ingen fortsättning nu. Jag är hemma hos mamma efter att ha varit på hörselkoll på sjukhuset med Holly och mamma. Allt var bra, men det visste ju vi eftersom hon pratar som en tok alla redan :D Så nu passar jag på att skriva ett litet inlägg om att vi ska beställa internet nu så när det kommer hem till lägenheten så slänger jag upp det sista om förlpssningen och sen kan jag börja skriva lite om hur Holly växer och vad hon gör för något :)

Fast vi funderar på att flytta också, men bara FUNDERAR för Patrik trivs inte så bra. Men vi får se hur det blir med det! Nu ska jag äta lite mat :)


Får bli en gammal bild på magen eftersom jag inte är hemma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha, vad tråkigt om ni flyttar, varför trivs han inte?...

Kram

2009-09-02 @ 16:15:13
URL: http://fribor.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; Okej, är ju jobbigt att inte trivas där man bor e... Är de på östra ni kollat lägenhet nu då?

Allt bra annars då?

Kramar

2009-09-06 @ 00:14:13
URL: http://fribor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0