10-01-26 / Dop

Den 20:e december -09 hade vi dop för Holly. Det gick jätte bra och hon sa ingenting när hon fick vatten över huvudet. Prästen lyfte upp henne i luften o då tittade hon bara på honom. Moster Malin sjöng på dopet också. Den låten kände Holly igen eftersom vi hade spelat den om o om igen här hemma innan. Jag tror att det var vid den sista låten som spelades som Holly tyckte att hon också skulle sjunga med. Så då började hon jollra. Hon var ganska trött, men trots det så gick det hur bra som helst tills vi kom till lokalen o skulle fika. Men då hade hon ju blivit övertrött o hungrig. Så hon fick lite mat sen somnade hon, o vaknade kanske 20-30 min efter när det var dags att öppna presenterna ;) hehe. Vi fick en massa roliga saker. Kläder, fotoalbum, fototavla, släktträd med fotoramar på, smycken, pengar, mm. Min kusin FRIDA agerade fotograf så jag tänkte visa lite bilder sen dess :)
















Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej, allt bra? :)

2010-02-12 @ 18:49:58
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Vackert dop :)

2010-02-13 @ 12:24:27
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0